top of page

Látogatók Valenciában - család

2021.11.14


Teljesen átértékelődik az emberben a hely, ahol lakik, amikor a szeretteinek próbálja átadni, hogy hogyan is telnek ott mindennapjai. Az utóbbi hetekben meglátogatott minket a családom, majd a barátom szülei utána pedig egy hétre rá a barátnőm a párjával. Mozgalmas hetek vannak mögöttünk és sajnos pont amikor az én családom volt itt, akkor kellett a legtöbbet dolgoznom az egyetemen, de mivel ők egy hetet töltöttek a városban és a nővérem nálunk aludt, így amennyit csak tudtam, mentem velük újra felfedezni Valenciát.

Első nap elvittem őket az építész fesztivál programjaira, majd megnéztük a főbb látványosságokat, kezdve a belvárossal majd elbicikliztünk a művészetek városához és végül a parton ért véget a napunk. Kicsit lehet túl sok programot terveztem arra a napra, mert nagyjából megmutattam nekik a főbb látványosságokat egy nap, de inkább egy délután alatt. Utána sajnos nem sokat tudtam jelen lenni a Project 5 tárgyhoz tartozó leadás miatt, ami éppen szerdára esett, de utána, a hét végén ismét csatlakoztam a csapathoz. Ugyanezen a héten szerdán érkeztek Csabi szülei is, akikkel szintén csak később tudtunk több időt tölteni.



Minden alkalommal újra meglátogatom a város nevezetességeit amikor jön hozzám valaki, de valamiért egyáltalán nem bánom, hiszen maga az élmény és a környezet mindig változik, hiába ugyanarról a helyről van szó. A sok tanulást leszámítva nagyon jó kis hét volt, a családom imádta Valenciát és legfőképp az időjárást, ami közelében sincs az őszi magyarországi időjáráshoz. Pénteken a hét lezárásaként vacsoráztunk egyet az egyik közeli étteremben, majd a családom ezt követően el is indult hazafelé. Mi pedig szombaton Csabi szüleivel két éjszakára elmentünk a közelben lévő Déniába. Én kicsit lebetegedtem a hétvégére, így az egyik napot a szállodában töltöttem, de utolsó nap volt lehetőségem kicsit megnézni azt a várost is.




bottom of page